Saturday, January 22, 2011

Kivi yemenin keyfine varin :)

Uzun zaman oldu bloguma girmeyeli. Islerimin bir donem yogun olmasi, bloga birseyler yazmamin gozumde buyumesine sebep oldu sanirim. Neyse, simdi aklima ilk gelen konuyu yaziyorum. Konumuz kivi.

Daha once kiviyi sevdigim halde yemesi bana zor gelirdi. Bicakla kabugunu soyup, dilimleyip oyle yerdim. Kabugu soyarken meyvenin asitli suyundan dolayi ellerim kasinirdi (limon da ayni etkiyi yapiyor bana). Bu yuzden de kivi yemekten artik neredeyse vazgecmistim. Simdi bu yeni yontem ile her yerde ve her zaman kivi yiyebiliyorum. Yontem soyle:
  1. Bir adet kivi alirnir ve ortadan ikiye kesilir.
  2. Bir parca elimize alinir ve tatli kasigiyla sanki yumurta yermis gibi kasiklanarak yenir.
Burada onemli olan nokta kivinin cok cok sert olmamasi. Afiyet olsun :)

No comments:

Post a Comment